הקטל בכבישים • בחור ישיבה מבני ברק נהרג בהתהפכות רכבו

בנצי לייזרוביץ | צילום: תיעוד מבצעי מד 2 Comment on הקטל בכבישים • בחור ישיבה מבני ברק נהרג בהתהפכות רכבו

בחור ישיבה מבני ברק נהרג הבוקר בהתהפכות רכב בכביש 6, בסמוך למחלף קריית גת לדרום • פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו • "מדובר בתאונה קשה, הרכב היה מעוך לאחר שככל הנראה התהפך מספר פעמים"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחור ישיבה נהרג הבוקר (שישי) בהתהפכות רכבו בכביש 6, בסמוך למחלף קריית גת לדרום. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

ממד"א מסרו כי "בשעה 06:33 נמסר למד"א מרחב לכיש על רכב שהתהפך בכביש 6 ממחלף קרית גת לכיוון דרום. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו".

פרמדיק מד"א רועי חזי שהגיע למקום סיפר לאחר מכן כי "מדובר בתאונה קשה, הרכב היה מעוך לאחר שככל הנראה התהפך מספר פעמים, נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

מזק"א נמסר כי "מדובר בבחור ישיבה מבני ברק וכי המחלקה המשפטית פועלת כעת לשיחרור הגופה כדי לערוך לוויה עוד היום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    How manny more people ,and children will have to die until someone wakes up and puts a stop to this
    madness. This is been going on for the past sixty seven years,and it does seem to me that anyone gives Not the police,not the minister of transport, not even the drivers thems You have been able a to find solutions to a lot more deficult problems then this. Maybe it is part of your overall problem of a coruptt system of the entire gornment.

  2. 1

    יש פה מתחת לסרטון "אהבתי" אין שיש ללחוץ על כזה דבר אהבתי "צריך לבכות"